Alla inlägg den 12 december 2014

Av sannama - 12 december 2014 21:26

Fredag kväll

Vad veckan gått fort, har nyligen kommit hem jag har varit o kollat på en konsert med Castillion som har varit här i Ludvika o spelat nu i kväll, dom var riktigt bra :) Skönt o komma iväg en stund så här själv, mamma var barnvakt till Elvira, för Pasi är på Julbord med jobbet, de är många som är på Julbord nu, själv så fick jag inte äns inbjudan från mitt jobb fick inte veta av att kommunen hade Julbord förns typ samma dag, blev rent sagt jä-ligt sur o irriterad över det bara för att jag är hemma o är mammaledig, så dålig stil, jag ringde upp kontoret o sa de, de är ju INTE första gången dom gör så där, inte undra på att dom har så dåligt rykte heller...

Ute snöar det nu, de snöar o regnar om varanat har gjort så dom sista dagarna, vill att de ska komma snö o ligga kvar.

Längtar till nästa helg :)

Hade så mycket o skriva här men nu kommer jag inte på alls vad de var, så skriver mera sen.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards