Direktlänk till inlägg 18 december 2014

Tankarna snurrar...

Av sannama - 18 december 2014 01:00

Mitt i natten, borde sova för länge sen, men tankarna bara snurrar runt i mitt huvud, jag vet ärligt inte vad det är som är fel... det har inte vart bra på länge nu de är något hela tiden.. vet inte om det är julen eller vad det är det är inte mycket som känns positivt just nu   

Känner mig bara irriterad mest hela tiden på vissa saker som jag tänker på, hur jag än försöker så blir de inte bra, man ska nog inte vara hjälpsam, men får inget tillbaka på det, är irriterad på vissa vänner som bara sviker hela tiden, dom är inte riktiga vänner, önskar jag bara kunde sortera bort vissa ur mitt liv så där, de är lika på FB varför har man en massa vänner där som man igentligen inte alls har nån kontakt med, de som stör mig där är att de finns vänner man har där som inte hälsar när man möter varandra på riktigt, har börjat lite smått o ta bort vänner från min lista, hade bl.a en där som typ spärrade mig att jag inte kunde titta in på hennes sida, men hon hade mig kvar som vänn för hon vill se vad jag skriver, hon åkte direkt bort.

Någon dag ska jag verkligen ta bort en hel massa där, inte värt att slösa energi på.


Nu ikväll har jag sytt lite 2 mössor o 2 dregglisar blev de, att hålla på me pyssel el bakning de är lugnande för mig.


Det är en vecka sen i dag som jag fick redap på o bekräftat, att det jag gått o funderat o tänkt på snart ett år var sant, eftersom de blev som de blev då och jag fick aldrig nå svar när jag frågade, alla ville undvika o svara mig på de, men för en v sen träffade jag en som var med hela tiden då som berättade för mig hur o varför, det var så allvarligt som jag hade trott :(

Att ha gått o funderat o tänkt på de o inte fått svar tidigare har gjort ont de oxå i själen.


Nä nu ska jag gå o sova krypa ner hos mina   an :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannama - 4 februari 2015 23:00

3:dje dagen nu som Elvira är sjuk :( så jobbigt när dom små blir dåliga man är så himla hjälplös ju. I helgen var hon ju bra sen så slog de bara till på natten till måndag hon blev roslig slemig hostig o genomförskyld, fick sitta uppe hela natten med...

Av sannama - 1 februari 2015 20:00


Snö snö o snö :) men hur fint är det inte? Det har verkligen kommit ner mycket snö nu o det är riktigt vinter, nu i helgen har det kommit över 2 dm här hemma, vi åkte ner till Stockholm i fredags o kom hem idag, där nere har det oxå snöat men inte al...

Av sannama - 20 januari 2015 19:32

Tisdag redan. Dagarna har som vanligt gått fort.. Ute snöar det nu lite mera :) är ju så fint med all snö o vintern vi har några dm allt är vitt träden med :) Imorse var jag ner till Lasarettet o lämna in prov var där i går oxå o tog blodprover 1...

Av sannama - 15 januari 2015 21:29


Torsdag idag, vi skulle ha gått upp tidigt i morse var de tänkt men kom inte upp förns halv nio, men natten har varit lite så där, Elvira var vaken o vägrade sova, jag förstår inte... inte en enda natt på ett år har hon sovit helt, så de är ju klart ...

Av sannama - 12 januari 2015 16:21


Äntligen så är vintern här på riktigt :) hoppas nu den håller i sig oxå, i lördas så var de riktigt busväder med blåst o snö som kom i massor kom ner ca 3 dm då :) idag har de snöat hela dagen, gillar faktist de de är fint mycket bättre än regn o pla...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards