Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Känns deppigt :(

Av sannama - 15 december 2014 22:50

Jag vet inte men känner mig så besviken o lite deppig    har lite o tänkt på, pratat med en gamal vänn oxå kom upp mer tankar då, hon hade varit med om samma sak som mig för ett tag sen så vi pratade om de, jobbigt...


Nu längtar jag till helgen när vi ska åka, ska bli så kul o skönt :) behöver komma bort nu.

Idag har Elis varit här med Emmi o Liam de var kul Elvira tycker mycket om Emmi de syns när Elvira blir större så kan ja tro dom 2 kommer göra en massa bus ihop, de är så gulligt när Emmi pratar o vill att Vira ska följa med henne.


Min mage har börjat krongla ganska så mycket nu igen, de är så himla jobbigt nu har de börjat svida ganska så mycket, sen har jag kramper ibland som är så fruktansvärda så de går inte o beskriva :(


Lite mer än 1 vecka kvar till Julafton, har inte köpt klart alla julklappar än men ska nog mest bara köpa mer till vira, har ialla år gett bort så mycket julklappar till alla så de går inte o räkna äns, de sitter nog kvar sen jag var liten allt de där, därför köper jag nu så mycket julklappar till folk för jag vill att alla ska få något o inte bli utan så som jag o min syster oftast blev när vi var små o firade julen med släckten, vi var o är många kusiner o vi firade jämt julen hos vårna mormor o morfar, jag minns när tomten kom in med alla dessa säckar med julklappar o alla vi barn satt o väntade på paket, jag o syster satt på golvet som alla andra barnen o väntade på våra julklappar, alla runt omkring fick sina vissa fick många, hade vi tur fick vi en varsin, de var vissa jular vi inte fick någon julklapp men ALLA andra barnen fick, då svarade mostrarna med att det är ju så många barnbarn dom har så de var ju lätt o glömma någon, Jag förstår än idag inte HUR man kan glömma samma barnbarn varje år. HUR kan man vara så orättvis?? Vi ville till slut inte fira jul där med dom när vi blev lite större. Tänk det där minns man som barn o sitter fast i en, de är nog därför jag ibland köper mer o mycket julklappar till dom jag vet inte får några knappt.

Tänk er själva sitta där som litet barn på julen när tomten kommer o sen inte få något :(


Nu ska jag gå o försöka sova.

Natti natti    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannama - 4 februari 2015 23:00

3:dje dagen nu som Elvira är sjuk :( så jobbigt när dom små blir dåliga man är så himla hjälplös ju. I helgen var hon ju bra sen så slog de bara till på natten till måndag hon blev roslig slemig hostig o genomförskyld, fick sitta uppe hela natten med...

Av sannama - 1 februari 2015 20:00


Snö snö o snö :) men hur fint är det inte? Det har verkligen kommit ner mycket snö nu o det är riktigt vinter, nu i helgen har det kommit över 2 dm här hemma, vi åkte ner till Stockholm i fredags o kom hem idag, där nere har det oxå snöat men inte al...

Av sannama - 20 januari 2015 19:32

Tisdag redan. Dagarna har som vanligt gått fort.. Ute snöar det nu lite mera :) är ju så fint med all snö o vintern vi har några dm allt är vitt träden med :) Imorse var jag ner till Lasarettet o lämna in prov var där i går oxå o tog blodprover 1...

Av sannama - 15 januari 2015 21:29


Torsdag idag, vi skulle ha gått upp tidigt i morse var de tänkt men kom inte upp förns halv nio, men natten har varit lite så där, Elvira var vaken o vägrade sova, jag förstår inte... inte en enda natt på ett år har hon sovit helt, så de är ju klart ...

Av sannama - 12 januari 2015 16:21


Äntligen så är vintern här på riktigt :) hoppas nu den håller i sig oxå, i lördas så var de riktigt busväder med blåst o snö som kom i massor kom ner ca 3 dm då :) idag har de snöat hela dagen, gillar faktist de de är fint mycket bättre än regn o pla...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards