Alla inlägg den 5 januari 2015

Av sannama - 5 januari 2015 20:22

För ett år sen idag åkte vi in till BB i Falun, vi blev inlagda iväntan på att våran lilla bäbis skulle komma, jag var så dålig så jag fick inte åka hem förns bäbisen var född, det skulle dock dröja några dagar till, så nu på fredag fyller vårat lilla   1 år, hon är ingen liten bäbis mer, utan en liten flicka, det har gått så fort, kommer än idag ihåg dagen då hon kom, den kommer jag aldrig glömma.

 

Jag mår inge bra varit sjuk i 3 dagar nu, natten som varit sov jag knappt nå utan hostat som attan, så himla drygt, året började med en rejäl influensa för min del, gått runt i mjukiskläder i flera dagar, fast de är rätt så skönt, jag hoppas jag är piggare i morron har ju en hel del o göra, måste ju baka en del oxå får ju besök över hela helgen, på lördag har vi 1 års kalas för Elvira.

 

Ute finns de ingen snö de har vart kring 1-2 minus idag o soligt väder, nästan känns som om våren skulle ha vart på väg. Tittade på gamla kort sen förra året, när vi kom hem från Falun då hade snön kommit en bild på all snö då :)

 

 

Ha en fin kväll :)  

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards