Alla inlägg den 12 januari 2015

Av sannama - 12 januari 2015 16:21

Äntligen så är vintern här på riktigt :) hoppas nu den håller i sig oxå, i lördas så var de riktigt busväder med blåst o snö som kom i massor kom ner ca 3 dm då :) idag har de snöat hela dagen, gillar faktist de de är fint mycket bättre än regn o plask..

 

I fredas så fyllde Elvira 1 år min älskade dotter :)

här är en bit tårta från kalaset hon hade i Lördas :)

 

 

 


De var fullt hus här eller de var Elviras kusiner, Farbror o hans fru, farmor o farfar dom sov över här 8 st de var meningen att dom skulle åka till våran sommarstuga o bo där, men eftersom de blev sånt oväder gick de inte o åka dit nu över skogen så alla fick trängas här men de gick bra det oxå :) jag elvira o Pasi sov hos mina föräldrar. De var även lite mer folk som kom på kalaset de var kul :) Hon fick lite paket :)

Vi han med en del i helgen allt, igår förmiddag åkte alla hem så då blev de väldigt lugn o stilla, helt ärligt skönt :) Jag Pasi o vira gick ut på gården då så hon fick åka pulka hon älskar verkligen de :) vi tände även eld i grillringen o grillade korv :) Senare kom Bosse upp o käkade middag med oss. Kvällen var lugn.

 

Nu kommer snart Pasi hem så ska börja med maten. Vi hörs :)

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards